wtorek, 2 września 2014

Ważna informacja

Hej. Mam zle wiadomosci...
Zawieszam bloga. Nie wiem na ile, ale kiedys wroce. Po prostu nie mam czasu.
Nowa szkola i w ogole...



Nie no. Zarcik xd
Bloga nie zawieszam. Rzeczywiscie nowa szkola itd, ale to tam nic. Ja zawsze mam czas xd
Po prostu brakuje mi weny i to mnie boli.
Probuje tez nadrobic anime, a mam tego dosyc sporo.
Postaram sie jeszcze dzis cos naskrobac, moze mi sie uda i wstawie niedlugo.
Tak wiec nie martwcie sie. Juz niedlugo beda sie pojawiac rozdzialy i postaram sie nawet wstawiac je co tydzien w niedziele tak jak wczesniej.
Tak wiec do zobaczenia niedługo :D

5 komentarzy:

  1. kU mnie całkowity brak weny. Nowego rozdziału nie było u mnie ponad 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wiecej. Ale przez polowe czasu bylam w Anglii, bez neta. Wiec co sie dziwic.

      Usuń
  2. Wystraszyłas mnie kochana!
    Gdjjfgkds
    Czekam z niecierpliwością, a u mnie może się pojawi pod koniec tygodnia; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź bo sie wystraszyłam już xd
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź bo sie wystraszyłam już xd
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń